Diskuse

"Scheisse Katze und Schweine Hund", naříkal velký německý pes.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aveva

17. 12. 2008 8:08
Za stálého míchání lehce zahustit

Možná by stálo k tomu všemu ještě říci, že vepř má genetický kód nejblíž lidskému. 8-o

Jakmile do všeho zapojíte vědu dokáže někdy a někomu pěkně zamíchat se stravovacím žebříčkem. :-P

Selský rozum není vždy ten správný rádce, ale ve vašem případě jste vystihl podstatu. R^

Karma

0 0
možnosti

drevorubec

17. 12. 2008 13:28
Re: Za stálého míchání lehce zahustit

Taky mě napadlo, že by se měl upravit zákon který bude lépe definovat kanibalismus.

Např. moje sousedka mi řekla, že nejí drůbeží. Když jsem se ptal proč, tak odpověděla, že není kanibalka.

0 0
možnosti

cara al sol

16. 12. 2008 22:57
Souhlas

Tohle vážně přehnali.

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

16. 12. 2008 15:15
Pche, mám daleko lepší téma

Od nového roku platí novela zákona o nem. pojištění, kde je stanoveno, že 1-3 dne ne neplatí, 4-14 den platí zaměstnavatel (nemocenskou). OVšem je tam také uvedeno, že vydávání neschopenek se řídí správním řádem, což je pole dosud neorané a nabízí mnohé zajímavé otázky, např.

1/ Jak se neschopenka bude jmenovat? Rozhodnutí o pracovní neschopnosti?

2/ jaké bude mít náležitosti? Bude mít odúvodnění s odvoláním na příslušný § příslušného zákona? Bude tam poučení ve smyslu "proti tomuto rozhodnutí se lze odvolat do ..."

3/ Kdo bude účastníkem řízení? I takový pacient? A bude se muset k diagnóze vyjádřit? A co když nebyude s diagnózou spokojen, bude se dávat lhůta pro písemné vyjádření? 8-o

Tohle je podle mne větší kočkopes než téma v blogu.

0 0
možnosti

drevorubec

17. 12. 2008 13:37
Re: Pche, mám daleko lepší téma

Chtěl jsem jednou psát o zdravotnictví. O tom, jak je špatné, že bez úplatku lze jen velmi těžko  zaregistrovat nové zdravotnické zařízení a téměř nemožné udělat smlouvu s VZP. Dále o nesmyslnosti úhradových paušálů, kapitačních platbách, které vlastně znevýhodňují mladé lékaře, kteří by chtěli začít, ... atp.

Když jsem nasbíral dost materiálu, tak jsem si uvědomil, že jsme v Čechách a že kdyby se prováděly platby ryze za úkony, tak všechny zdravotní pojišťovny budou bez peněz a nebude za co ani vykuchat slepé střevo.

Ale je to vražedně široké téma, které je na knihu a ne na článek.

Máte pravdu, že jsem si pro poslední článek vypíchl banální téma, ale když jsem se dříve snažil neúnavně upozorňovat, jak se kde děje bezpráví, tak to nebylo k ničemu. Občas se hodí téma, které stojí spíš za úsměvnou glossu.

0 0
možnosti

sualk

16. 12. 2008 13:43
Pěkný článek.

Chválím váš názor vycházející jistě ze zdravého rozumu. Karma.R^

0 0
možnosti

a co třeba

16. 12. 2008 12:18
Aneb jak otrávit a nedat žádnou novou informaci

To se Vám povedlo  ....Rv

0 0
možnosti

drevorubec

16. 12. 2008 12:24
Re: Aneb jak otrávit a nedat žádnou novou informaci

Není nic nové. Vše je tady a plyne s časem. "Nové" je vlastně objevování toho "starého" co už tady je.

Zdánlivě nové věci přináší pouze aplikovaný výzkum.... tedy co já vím :-P

Já pouze glossuji, na jaké nesmysli mají naši volení poslanci čas.... Třeba si to někdo neuvědomuje. A třeba to víme všichni.....

0 0
možnosti

KECHUD

16. 12. 2008 12:08
Teda, když německy neumím,

tak se někoho aspoň zeptám. Lézt na veřejnost s opakovanými gramatickými chybami hned v nadpisu taky o něčem svědčí. Rv

0 0
možnosti