Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stará kára

11. 12. 2008 15:21
Hmmmm

A zeptal jste se mě, jestli chci své peníze cpát do tzv. reprezentace země?  Pokud vím, tak se reprezentují předsedové vlád, hejtmani a předsedové organizačního výboru (jo - u nás se jistě nenechá obejít Klaus). 

Za naše dvě miliardy (jistě nejsou poslední). A s Jindrou (znám ho - bohužel - velmi dobře) v čele - byť s "Katkou v zastoupení".

Takže: Pokud bude tato částka vyhozena proto, abychom už se konečně vykašlali na debilitu OH v Praze a "blízkém okolí", peníze (společně s ženou to nás - daňové poplatníky stojí cca osm stovek) na MS oželím.  Koneckonců "vodní svět" na Vystrkově bez vody jsem musel zaplatit taky (taky nás měl reprezentovat a vydělávat).

0 0
možnosti

maxq76

11. 12. 2008 10:58
Sníh

No já to asi trošku zjednoduším, ale rozhodně bych nebyl nadšený z toho, aby se za dotace od státu na MS platily tatrovky, co budou vozit sníh z místa A do místa B a mezitím ničit trasu C. :-)

0 0
možnosti

drevorubec

11. 12. 2008 11:01
Re: Sníh

To samozřejmě. Ale toto staré téma apřehmat Kateřiny Neumanové už jsem pitvat nechtěl. Šlo mi o podstatu problému. - za jakých podmínek lze určité mistrovství pořádat a čeho se vyvarovat....

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2762x
zaměstnanec a daňový poplatník,
zastupitel malé obce

Seznam rubrik