Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pidla

Sice pozdě,

ale přece, karma jako hrom za tento článek, díky.R^

0/0
13.6.2008 13:57

kongolese

proc byla "revoluce" "sametova"?

Tento klidny prechod majetku a moci z rukou komunistu zpatky do rukou komunistu, kteri se jen prestali oficialne komunisty nazyvat, bylo dilo p.Havla, ktery to s nimi tak chytre "upek'...

0/0
25.4.2008 16:23

r0p0

Ne asi, ale určitě ...

... jste chyběl v hodině dějepisu, protože jinak byste nemohl napsat takový blábol s argumentací na úrovni Sládkových republikánů z před 15-ti let. Taky ne asi, ale určitě nemáte rád Václava Havla a o tom vlastně Váš článek je, že? ... pěkně napsané hlouposti, za které si Vás nemohu vážit a tudíž už nemusím číst. Děkuji.

0/0
26.3.2008 15:46

drevorubec

Re: Ne asi, ale určitě ...

Prosím napsat jediný fakt, který jsem uvedl nepravdivě, pane/paní r0p0. Nejsem si vědom, žádné manipulace s obecně ověřitelnými fakty.

Chápu, že po shlédnutí filmu Občan Havel máte poněkud jednostranně orientované myšlení. U veřejně činných osob holt musíte počítat s tím, že některé události mohou být kritizovány.

0/0
26.3.2008 23:28

erben3

.

Výborný článek. Lépe bych to nenapsal. Plný souhlas a zvyšuji karmu. R^

0/0
26.3.2008 11:38

Tuřínek

Zajímavý článek

Ráda jsem si ho přečetla.

Sice nejsem odpůrcem radaru, ale přesto rozhodně nesouhlasím s tím, že bychom ho tu měli mít jako "dluh". Vždyť Rusové tu za II. světové války také krváceli, máme ho tedy odmítnout, prozože oni ho nechtějí, jako dluh? :-)

0/0
26.3.2008 11:13

H. Mlet

velmi ubohé a podlé

Panebože, Vy jste Vůl... to nejde říct jinak.

Ve zkratce - myslel pacifismus evropských mocností především Francie a Anglie, který ustupoval Hitlerovi.

Ten fešácký kriminál (mimochodem několikaletý, nikoliv několikaměsíční, který jste si tady vybásnil) odnesl vážně poškozeným zdravím - zjistěte si o tom něco.

A tak by se dalo pokračovat - prostě napsal jste klasické protihavlovské bláboly, nic víc nic míň.

Je to ubohé... je mi Vás líto. Jste v mých očích buď nepřemýšlející, nemyslící hlupák anebo ubožák... nenadělám nic.

0/0
26.3.2008 11:12

drevorubec

Re: velmi ubohé a podlé

Mit jiny nazor, muze nekdo ohodnotit jako ubohe a jiny zase jako podnet k diskusi. Vim, ze pan Havel byl ve vezeni nekolikrat, ale nic to nemeni na faktu, ze mel dvojcelu sam pro sebe a ze tisicovky jinych politickych veznu trpeli mnohem vice. Kdyz Havel nastupoval k moci, mnoho lidi vcetne me ocekavali nejakou napravu krivd, moralni odsouzeni stbaku a komunistickych veznitelu. Nic z toho se v podani pana Havla nedelo. Dokonce odmitl Karla Kryla, ktery chtel aktivne nastoupit do politiky.... A Karel Kryl nebyl zdaleka jediny z disidentu, ke komu se otocil zady.

Jestli jsem napsal v clanku byt jedinou lez, durazne zadam toto oznacit

Milerad vyvratim. Zdroju informaci je dost.!

0/0
26.3.2008 12:43

divilek

Ano, o radaru se dá diskutovat či pochybovat...

... přesto nemám pochybnosti o tom, že bychom se měli nějak podílet na kolektivní bezpečnosti v rámci NATO či jít nějak s kůží na trh. Chuť Čecháčků nepálit si prsty a vždy potkat někde v závětří, až se to přežene, mně sympatická není. A tak jako jsme léta radostně poslouchali Svobodnou Evropu ze Západu a byli za ni vděční, přijde mi trapné teď říkat - u nás Svobodná Evropa nemůže vysílat, co kdyby přišel někdo (nejlépe muslim-terorista) s bombou a nás by to třeba i ohrozilo? Kdyby takhle uvažovali v Německu (co když přijde bolševik terorista s bombou?), poslechli bychom si za celá léta prd a ne Svobodnou Evropu...

0/0
26.3.2008 11:07

divilek

Re: Ano, o radaru se dá diskutovat či pochybovat...

pardon překlep - ne potkat, ale počkat v závětří...

0/0
26.3.2008 11:09

drevorubec

Re: Re: Ano, o radaru se dá diskutovat či pochybovat...

Dekuji za prispevek. Nikdy jsem nepsal, ze se CR nema podilet aktivne na obrane EU a nasi casti sveta. Muj rezervovany postoj k radaru plyne z jeho nesmyslnosti.

Jsou jine aktualni hrozby, se kterymi musime aktivne bojovat. Radar je jen zasterka k manipulaci s rozlozenim sil ve svete. Jak rekl Gorbacov - je namiren proti Rusku. Prave priznivci radaru jsou Ti, kteri se schovavaji pred skutecnou obranou a umisteni je pro ne vyborne alibi.

Jestli chce nekdo aktivne pomoci bojovat proti terorismu, pak je spravny boj totalni valka vuci distribuci drog. To je skutecny prvni krok zniceni teroristu. Odriznout je od jejich prijmu. Dale likvidace teroristickych bunek v Evrope. To pomuze mnohem vice, nez budovani radaru.

0/0
26.3.2008 12:51

divilek

Re: Re: Re: Ano, o radaru se dá diskutovat či pochybovat...

Zajímavá myšlenka o drogách, je otázkou, zda bychom taky nemuseli zavřít ropné vrty - možná teče muslimským teroristům dost peněz i odsud... Jinak skutečně nesnáším hysterické výkřiky o hrozbě terorismu kvůli nějaké rozhlasové stanici...

0/0
27.3.2008 8:55

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Naprostý souhlas.

Pod toto Vaše hodnocení tohoto pána se podepisuji. Ona pravda někdy bolí, tak, ale počítejte s tím, že spousty havlofilů a pravdoláskovců, mající svoje znalosti o této trapné figurce na straně jedné a stovek politických vězňů nemající potřebu se takto zviditelňovat na straně druhé, pouze z Blesku a TV NOVA, vás rozcupují v duchu komunistického "nehodící se pravda, bude ukřičena".

0/0
26.3.2008 9:40

petrs51

Opravdu jste scházel

a to nejen na dějepisu. To  co jste zplácal dohromady je všechno ,, jedna paní povídala" on to totiž papír snese, ale kdyby jste se dostal do situace jako Havel ta by jste měl ,,bláto na hřišti"

0/0
26.3.2008 9:02

drevorubec

Re: Opravdu jste scházel

Ne pane. Dal jsem si doopravdy zalezet, aby to nebylo "jedna pani povidala". Vsechno z meho clanku je bud overitelne z nezavislych zdroju, nebo to zazil osobne nekdo z mych blizkych duveryhodnych kolegu, nebo moje malickost....

0/0
26.3.2008 9:23

tadybyl

Ale, pane Hořčičko.

Opravdu se mi zdá, že dokážete přepočítávat dluhy už jen na peníze.

Pan prezident řekl asi tak dvě věty, ale jak vy to dokážete rozvinout pošpinit a ukecat, to je opravdu hodné jinocha tohoto věku.

0/0
26.3.2008 8:48



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.