Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

7. 1. 2009 6:30
No to je dobře.

Že vás baví taková ( s odpuštěním ) kravina, hlavně když je za co, na Novu nadávat. Pravda vysílají často úplné hovadiny, ale to by mi až tak nevadilo. Co mi vadí je, je dezinformačníé kampaň našich sdělovacích prostředků, které pravdu ani nehledají. Vypouští do světa vyloženou propagandu. Řada lidí už z toho má u nás vymyté mozky - viz zesměšńování Číny, hrozba zlým Ruskem, utlačovaná Gruzie, radar, Kosovo, pravidelné ukrajinské loupeže plynu..... A musím říct, že prim v dezinformacích zde hrají právě ty veřejnoprávní.  

0 0
možnosti
D

drevorubec

7. 1. 2009 11:51
Re: No to je dobře.

Prvotni pohnutka byly zpravy Frekvence1 vcera v 8. Nova byl az sekundarni produkt, protoze jsem si v hlave promitl "kraviny" z predchoziho dne.

Dnes bych s klidem mohl kritizovat, ze naprosto standardni situace jako je mraz, byla podnetem k vytvoreni 6ti minutove "dramaticke" reportaze (pomalu jak z valecne zony), i kdyz byla naprosto informacne prazdna. Holt Nova je komercni televize a musi ten cas pro zpravy necim vyplnit. V ZOO se zrovna nic nedeje, tak nebyli zadnio medvidci nebo tygri..;-D

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

7. 1. 2009 2:56
škoda té poslední věty, tam bude nějakej mindrák

0 0
možnosti
D

drevorubec

7. 1. 2009 11:54
Re: škoda té poslední věty, tam bude nějakej mindrák

To neni mindrak. Mne je Venca i pres prehmaty v dobach divoke privatizace docela sympaticky. ... Byl to z me strany pokus o vtip a nijak extra jsem se do nej neopiral. Jen jsem napsal, ze podle mne bude teple a slunecne leto (mam ale data jen za poslednich 10 let), tak jsem dal odkaz, ze Vaclav to urcite vi lepe. Nebyla v tom zadna zast ani mindrak. Jen lehka impertinence. ;-)

0 0
možnosti

oldiess

7. 1. 2009 0:01
V Brně - Heršpicích bylo včera mínus 30!!!

Fakt že jo, -15 v Dolních a stejně tak mínus 15 v Horních Heršpicích.

Sorry za starej fór ale když vidím, jak vás ty stupně mínus baví;-D

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

7. 1. 2009 5:31
Re: V Brně - Heršpicích bylo včera mínus 30!!!

Pche,to v Bousově... ;-);-D

0 0
možnosti
AK

ak1975

6. 1. 2009 21:08
zima

Jedna technická připomínka. Měřit teplotu za jízdy je nesmysl, každý školák ví, že teplota vlivem proudění vzduchu klesá. Taktéž se nedá měřit je li čidlo v motorovém prostoru.  Jinak ale máte pravdu, teploty "rosniček" některých médií se různí podle nálady ve studiu.

0 0
možnosti
D

drevorubec

7. 1. 2009 12:11
Re: zima

No inu proto jsem zastavil. (nehlede na to, ze doma jsem meril stacionarnim cidlem (ve volnem prostoru, 2m vysoko, v bilem plastovem "kybliku").

... No a po vyfoceni jsem nastartoval motor a nez jsem se rozjel, tak tam bylo -25,5. Ale znovu vypinat a fotit se mi uz nechtelo. .... Doufam, ze toto vysvetleni omezuje nepresnost me informace na nepresnost meridla a ne spatnou metodu mereni ;-)

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

6. 1. 2009 16:54
nejtuzsi zima za posledni dva roky

to byla fakt hruza.... k tomu jeste tragicky vazny vyraz.... ach jo Rv

0 0
možnosti

oldiess

6. 1. 2009 23:59
Re: nejtuzsi zima za posledni dva roky

Tak to bych fakt přešel, kdo někdy naživo mluvil před fórem tak jistě potvrdí, že říct dva místo dvacet není zas tak velkej problém a tím pádem ani defekt.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

6. 1. 2009 10:10
He...

To kdyby ti redaktoři věděli,že v Bousově bylo -37 :-) -18,5 v Horním a -18,5 v Dolním...;-D

0 0
možnosti
JD

icmek

6. 1. 2009 10:07
to je celekm normální a pochopitelný..

jednou jsem ve Volarech koukal na zprávy, nejmíň prej naměřili buhví kde, nějakých -18 stupňu, a já zrovna koukal na teploměr za oknem, kterej ukazovat -28, a v pozadí rampouch ze střechy až na zem.

0 0
možnosti
V

vratmesudety

6. 1. 2009 10:11
Re: to je celekm normální a pochopitelný..

tak ono jde o to, že pro statistiku lže použít jenom standardizované měření v určité nadmoiřské výši a přepočítává se to na průměrný tlak a vlhkost.

Pro předpověd pak máš běžně rozptyl i 12 stupnů, takže se někde musí ubrat a ten zbytek v tom jiném rozmezí nadává na meterology.

0 0
možnosti
MP

Mattess

6. 1. 2009 10:01
:))

Posledni veta nema chybu;-DchvalimR^

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

6. 1. 2009 10:05
Re: :))

Pro mě je to zase jediný důvod, proč jinak kvalitnímu povídání nezvednout karmu. Halt je mezi námi stále dost blbů, kteří jsou ochotni papouškovat žvásty páně Bursíka o tom, jak Klaus popírá oteplování.

0 0
možnosti
T

tupedlato

6. 1. 2009 9:59
Pardubice - 18°C

No v Pcích bylo dneska ráno v 6 něco kolem -18°C. Jinak ten včerejší výrok Novy o té nejchladnější zimně za poslední dva roky mě také dost pobavil:-)

0 0
možnosti
V

vratmesudety

6. 1. 2009 9:51
20 km od Prahy blo ráno v 7.00 -6 stupnů

tak si vyber

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS