Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iL2

26. 2. 2008 14:15
umím nebo neumím zacházet s výbušninami?

Zajímalo by mě, zda je lepší uvést do dotazníku pravdu, že umím zacházet s (některými) výbušninami, nebo zda uvést, že to neumím a vědomě jim lhát?? Býval jsem voják z povolání a tak nemohu klidně tvrdit, že neumím něco, co jsem se několik let učil.. Nebo je to tak, že dokud nemám průkaz pyrotechnika, tak vlastně s výbušninami zacházet neumím ?? ???

0 0
možnosti

iL2

26. 2. 2008 14:18
Re: umím nebo neumím zacházet s výbušninami?

Mně je nějaké vízum do USA u zadečku, nikdy tam nepojšdu, ať už z důvodů ekonomických, nebo rpoto, že nesnáším delší cestu.  Jde mi jen o princip. Co až se mě na stejnou otázku budou ptát naše ptákomodré úřady, které rády "novoty" z USA bezvýhradně kopírují? ???

0 0
možnosti

M

26. 2. 2008 14:19
Re: umím nebo neumím zacházet s výbušninami?

Ja bych ti to rekl asi takto - zalezi asi na tom, jak moc do te Ameriky chces jet:-)) Kazdopadne otazky na "clenstvi" v teroristickych organizacich jsou karsne americky hloupe - aspon teda nemyslim, ze by jim tam nekdo zaskrtaval ano a do "dalsi sdeleni" napsal, ze tam jede zastrelit prezidenta...

0 0
možnosti
AA

xhlasx

26. 2. 2008 16:09
Re: umím nebo neumím zacházet s výbušninami?

no, já tam vždy pravdivě vyplnil, že umím zacházet s výbušninani, stejně jako, že mám zkušenosti s biologickými a chemickými zbranněmi (na vojně jsem byl u chemiků). Pokud totiž vyplníte tohle - chtějí vědět, kde jste ty zkušenosti získal. Vízum jsem dostal vždy bez problémů (žádal jsem dvakrát).

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2762x
zaměstnanec a daňový poplatník,
zastupitel malé obce

Seznam rubrik